Balkon Dikizlemece

by pinar
Milletin balkonunu diziklemekten ayrı bir keyif alıyorum. Sanırım bende röntgencilik potansiyeli var. Ama elinizi vicdanınıza koyup söyleyin, yukardaki hoş bir görüntü değil mi gerçekten? Yani mesela kim oturuyor orada? Nasıl bir hayatı var? O evin içinde neler oluyor? Ev sahibi nasıl biri? Oradaki çamaşırların sahibi kim? 
Boş sorular değil bunlar! Mesela ben size söyleyim; yukarı katta daha sade biri yaşıyor. Hem kıyafetten belli, hem balkon dekorundan, hem de perdelerden. Alttaki öyle değil ama! Evin hanımı özenli. Perdeler dantelli. Astığı şeyde de dantel var gördüğüm kadarıyla. Ayrıca televizyon izlemeyi de seviyorlar kanımca. Hareketli bir aile gibiler ama ışığı sevmiyorlar. Bilmiyorum. 
Balkon dikizlemeyi ve fotoğraflamayı seviyorum. Zaman zaman size de dikizleteceğim, hazırlıklı olun.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com