Yük Gemisi'nin Yükleri

by pinar

Bak ben sana söyleyeyim... Bir kere gemileri anlamak o kadar kolay iş değildir. Sahilde anamla otururken boş gemilerinin nasıl göründüğü ve dolu gemilerin nasıl göründüğü konusunda uzun mastır çalışamalarım olmuştu zamanında. Hatta o devirlerde "Annneee bak! Bu gemi boş. Boş di mi? Bak, boş. Altındaki kırmızı yer gözüküyo. Boş, bak di mi?" nidaları atarak zekamın seviyesini tüm dünya halkına duyurma çabaları içerisindeydim. Aslında ben gemileri değil de, üzerlerindeki o rengarenk odacıkları severim. Onların adı ne, onu da bilmiyorum aslında. Jackie Chan'in bir filmi vardı, Çin'in son imparatoru mudur nedir, küçük bir velet, onlardan birinin içine atılarak kaçırılıyordu, Jackie de bunu kurtarmaya çalışıyordu falan... O zamandan beri hastasıyım o yük bilmemnelerinin. Gayet dekoratif, gizemli ve hoş parçalar. Mesela bak yukardaki gemi dolu. "Yuh onu biz de söyleriz!" demeyin. Bilimsel tarafından bakın olaya. Yukarıya bakmayın aşağıya bakın. Kırmızı yer gözükmüyor! İşte o yüzden dolu! Bu işler böyle yürüyor şekerim.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Instagram

Twitter Updates

Meet The Author

çince ve benim adım yanyana geçmeli bunu bilin. dil ve tarih coğrafya fakültesi'nden mezunum, yani gayet siyasi bir kişiliğim de var, bunu da bilin. küçüklüğümden beri şehir şehir gezerim, bilin. birçok alana el atmış durumdayım, her şeyden biraz tadarım, ney de üflerim, piyano da çalarım, bunları da bilin. ha bak bilgiye inanırım. bilmeye inanırım. hayatın çekilirliğini bilmede ararım. hep beraber bilelim. bilgi karın doyurmasa da kalbi doyurur diyelim. www.pinaraltay.com